Hogyan lehet panaszt tenni
A termékekkel vagy a webáruházzal kapcsolatos összes panasz benyújtható:

  • írásban az alábbi címre: Horn Distribution (HU) Kft Ady Endre út 28, 1191 Budapest;
  • elektronikus formában e-mailben a következő címre: webshop@denon.hu

A terméket a reklamáció alapján az alábbi címre lehet elküldeni vagy visszaküldeni: Horn Distribution (HU) Kft Ady Endre út 28, 1191 Budapest

Mit kell írni a panaszba
A panasz leírásában javasolt megadni:
(1)   a panasz tárgyára vonatkozó információkat és körülményeket, különösen a szabálytalanságok vagy a szerződésszegés típusát és időpontját;
(2)   a szerződés megfelelővé tételének módjára irányuló követelést, vagy nyilatkozatot az árleszállításról vagy a szerződéstől való elállásról vagy egyéb igényről; és
(3)   a panasztevő elérhetőségét – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz elbírálását.

A fenti követelmények csak ajánlások, és nem befolyásolják az ajánlott panaszleírás nélkül benyújtott panaszok eredményességét. Amennyiben a panaszt benyújtó személy a panasz elbírálása során megadott elérhetőségei megváltoznak, köteles erről értesíteni az Eladót.

A panaszhoz csatolhatók a panasz tárgyához kapcsolódó bizonyítékok (például fényképek, dokumentumok vagy maga a termék).

Kérhetjük a panasztevőtől további információk megadását vagy bizonyítékok (pl. fényképek) küldését is, ha ez megkönnyíti és meggyorsítja a panasz elbírálását.

Mikor kap választ a panaszra

Az eladó a panaszra haladéktalanul, de legkésőbb a beérkezésétől számított 14 naptári napon belül válaszol.

Hol található a panaszokkal kapcsolatos jogi szabályozás

A termék szerződésszerűségéért való felelősség alapját és körét az általánosan alkalmazandó jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv valamint a Fogyasztói Jogokról szóló törvény határozzák meg. Kétféle felelősség létezik a termék szerződésszerűségét illetően:

  • az Eladó jogszabályi felelőssége - ez a jogszabályból eredő felelősség, az alábbiakban részletes tájékoztatást talál, hol van ez szabályozva, ez a felelősség fogyasztók esetében nem zárható ki;
  • szerződéses (pl. a jótállást vállaló által vállalt jótállás) – ez egy járulékos felelősség, amely akkor érvényes, ha egy adott termékre pl. jótállás vonatkozik. A jótállást az Eladón kívül más is vállalhatja (pl. a gyártó). A jótállási felelősségre vonatkozó részletes előírások a jótállási jegyben vagy a jótállással kapcsolatban máshol találhatók;

Cookies

Cookie information

Ez a webhely első féltől származó sütiket használ, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa Önnek. Harmadik féltől származó sütiket is használunk szolgáltatásaink javítására, elemzésre, majd az Ön böngészési szokásain alapuló hirdetések megjelenítésére, amelyek megfelelnek az Ön preferenciáinak.

Cookie management

About Cookies

A sütik kis szöveges fájlok, amelyeket az Ön által látogatott weboldalak mentenek el a számítógépén vagy mobil eszközén. Ezeket különböző célokra használják, például a felhasználói bejelentkezési adatok megjegyzésére, a felhasználói viselkedés követésére hirdetési célokból, valamint a böngészési élmény személyre szabására. Kétféle süti létezik: munkamenet-sütik és állandó sütik. Az előbbiek a böngészési munkamenet vége után törlődnek, míg az utóbbiak egy meghatározott ideig vagy manuális törlésig maradnak az eszközön.